Sunday, October 10, 2010

No need


Seseorang berkata bahawa aku tidak melakukan kerja.

Aku bertanya adakah tidak mengapa kamu membuat kerja banyak?

Dia berkata tidak mengapa.

Tetapi apabila di belakangku kau berkata lain yang aku malas untuk membuat kerja.

Apa kes?

Aku maafkan kepada sesiapa yang mengutuk diri ini yang serba kekurangan tetapi apabila kamu sendiri berkata di hadapanku ataupun orang lain yang memberitahu, hati yang baik menjadi sakit dan berasa marah.

Tidak mengapa kalau hendak mengutukku tetapi kalau boleh jangan sampai tahu.

Aku mengaku atas khilaf yang telah dilakukan.

Maafkan aku.

Tidak mengapa kerana dapat lebih mengenali pelbagai jenis watak manusia yang bergelar kawan.

Akan lebih berhati-hati lagi pada masa akan datang.

Rossa Hati Yang Kau Sakiti

Sangat suka akan lagu kerana melodi dan lirik.

No comments:

Post a Comment