Wednesday, October 6, 2010

Voice, listen to me


di sini aku masih sendiri


merenungi hari-hari sepi


aku tanpamu, masih tanpamu


bila esok hari datang lagi


ku coba hadapi semua ini


meski tanpamu oooh


meski tanpamu


bila aku dapat bintang yang berpijar


mentari yang tenang bersamaku disini


ku dapat tertawa menangis merenung


di tempat ini aku bertahan


reff:


suara dengarkanlah aku


apa kabarnya pujaan hatiku


aku di sini menunggunya


masih berharap di dalam hatinya


suara dengarkanlah aku


apakah aku slalu dihatinya


aku di sini menunggunya


masih berharap di dalam hatinya


dan ku masih tetap disini


ku lewati semua yang terjadi


aku menunggumu, aku menunggur


eff2:


suara dengarkanlah aku


apa kabarnya pujaan hatiku


aku di sini menunggunya


masih berharap di dalam hatinya


suara dengarkanlah aku


apakah aku ada dihatinya


aku di sini menunggunya


masih berharap di dalam hatinya


repeat reff


suara dengarkanlah aku
aku sangat suka lagu ini kerana melodi dan liriknya yang menyentuh kalbu.
jiwang pun jiwanglah.
who cares?
take care.

No comments:

Post a Comment